Det blir inte ig i alla fall

Igår var hon faktiskt ganska snäll, Unique. Hon bråkade nästan inte alls med mig. Traven gick jättebra faktiskt! Inte alls många galoppinslag. Så det ska nog bli bra. Det känns bra i alla fall, jag passar med Unique :) Tur är ju det, jag skulle aldrig orka titta efter ny häst igen. I helgen ska jag nog klippa henne. Jag behövde ju aldrig klippa Corona, för hon hade så tunn päls, det var ju jätteskönt. Men nu måste klippmaskinen fram för hon är så lurvig så det går knappt att tänka sig. Björnpäls har hon.

Nu tror jag att idrotten verkar ha klarar upp sig. Jag pratade med min lärare igår och hon sa att jag förodligen bara behöver lämna in en träningsdagbok för när jag har tränat till Midnattsloppet och Lidingöloppet. Sen ska jag göra de skriftliga proven, sen är det nog inte så mycket mer. Tur att det gick att ordna i alla fall. För jag har ju inte varit med en enda gång den här terminen och kommer förmodligen inte kunna vara med på ett bra tag. Säkert inte på hela vårterminen. Jag hoppas jag får gå till sjukgymnast snart i alla fall, för jag är så trött på mitt knä! På senaste tiden har det gått ganska bra i vardagen, men igår fick jag ont av att gå till maten bara för att jag gick lite snabbt.

Lilla Lisa tycker det är så tråkigt när det är kallt ute. Då spriner hon omkring härinne och har allmänt jättemycket damp. Men nu ligger hon och sover<3
image350

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback