Det börjar bli lite torrt

På senaste tiden har folk påpekat att mitt minskande bloggade och att bloggen inte riktigt är den samma. Jag vet att det är så. Den börjar bli lite torftig och jag hinner nästan aldrig blogga längre. Detta är av två anledningar:
  • Jag har häst igen
  • Jag kan inte springa
Hästen tar såklart mycket tid, så i princip den enda tid jag har att blogga är ibland på morgonen, som nu, i skolan om jag har tid och på kvällen. Så oftast blir det bara ett inlägg på kvällen. Inspirationen för det mesta jag gör får jag som jag tidigare skrivit från löpningen. Utan löpningen känns det som att hjärnan sitter fast som någon klibbit massa och inte klarar av att tänka alls, därför blir det lite tråkigt och torftigt. Men jag ska försöka bättra mig. Jag hoppas att jag inte är skadad så mycket längre, men det är ju bara en önskedröm. Det går sämre i skolan också utan löpningen, jag har ju som sagt ingen inspiration. Usch, jag saknar löpingen.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback