Dumma knä

Den här dagen ahr varit extremt lång och tråkig. Det enda roliga som har hänt är att jag har varit ute i stallet. Annars har allt varit dött och segt. Inget mer plugg har det inte helelr blivit, trots att jag haft så mycket tid över. Jag har haft jätteont i både knä och fot idag. Så ingen träning för min del, det är väl därför dagen känts så lång. Jag kunde inte ens gå ut och fota i idag, fast jag så gärna ville. Men knät sa ifrån. Fan. Jag läser skräckhistorier från folk som haft löparknä i flera år utan att det blivit bättre! Det får mig att må lite illa. Jag vill inte tänka att det ska vara så. Det får bara inte vara så. jag klarar mig knappt en dag utan träning. Hur ska det gå om jag är fast så här i all framtid?


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback