En början i alla fall..

Jag har varit så duktig så att jag faktiskt har börjat skriva på min utredande uppsats om skoluniformer. Det ni! Det är faktiskt ganska kul. Eller det det är kul att skriva det man själv tycker, men det är lite jobbigt att leta fakta och litteratur osv. En sida har jag i alla fall skrivit, så det är ju en bit på vägen. Argumenterande uppsatser är ju roligast att skriva, men jag gillar faktiskt uppsatser över huvud taget. Men man måste ha tid att skriva, annars blir det bara tråkigt och jobbigt. Jag har ju fortfarande biologiuppsatsen hängandes över mig. Jag tänkte ta tag i den idag eller imorgon. Det är ju studiedag så lite extra tid har jag ju. Nu tänkte jag i alla fall belöna mig med att ta en tur på skidorna i den tjocka dimman. Sedan blir det det nog lunch och direkt till stallet, så jag kanske inte hinner jobba något mer idag... hehe. Har extra ont i mitt knä idag, så jag hoppas det går bra att åka skidor, men det ska det nog göra.

gtg

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback