Ge mig bedövning, tack

Idag blir det ridning igen. Jag vill verkligen rida hela tiden, för hon är så lockande att rida på! :D Jag är verkligen 100 % nöjd. Så alla ni som tyckte att jag var dum och konstig när jag bäställde en osedd häst från Holland, ni är nu motbevisade. Det blev ju jättebra! Hoppas Maria får sluta tidigare från Praon idag så vi kan åka ut samtidigt! Men det kasnke är lite osannoligt att hon får gå typ 3 timmar tidigare, hehe, men jag hoppas! :)

Jag vill verkligen inte gå till skolan idag. Jag har så extremt ont i foten (framför allt) och knät så jag kan knappt gå
 "/ Men idag ska ju jag och Isabelle prata med mattanten om veganmat, så jag måste gå. Biologi först, såklart har jag inte gjort det där som skulle vara inne innan lovet, men det går nog att slingra sig ur. Det är väl det enda jag har idag. Har matte också iof, men jag ska ju ändå bara plugga till provet som jag kanske skulle göra idag? "/ nej, jag gör det på fredag. Ska gå coh äte med Maria också, nice :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback