Imorgon är vi tillbaka :)

Jag är så trött så jag dör! Egentligen skulle jag bort idag, men jag orkade bara inte. Jag kom hem sent från stallet eftersom jag var tvungen att åka direkt till Fredriksborg efteråt. När jag väl kom hem var jag trött och hungrig. Jag orkade inte ens laga mat, så det fick bli gröt, en blandning av dinkel och bovete eftersom dinklet tog slut, vilken fredagsmat :P haha. Sen har jag äntligen fickat Illutrator igen som försvann när min dator krachade för ett taf sedan. Såklart gick inte Cs3 versionen att ladda hem den här gången, precis som med Photoshop, så det fick bli Cs2 vilket också tog mycket längre tid att ladda ner och var mycket svårare att hitta. Men nu är det fixat i alla fall, trots att det tog flera timmar, haha, men jag har saknat det så det är skönt att ha det tillbaka. Jag trodde nästan inte jag skulle kunna hålla mig vaken tills installationen var klar, men det gjorde jag :)

Imorgon flyttar Unique till Erikstad. Det ska bli både kul och tråkigt. Kul att få ha ridhus igen, vara tillbaka i gamla vanor, slippa åka till Mjölby för att sedan ta bussen till stallet, slippa åka över 3,5 mil i bilen på vägen hem, träffa alla Erikstadmänniskor igen och komma igång med träningarna. Men det är tråkigt för att det är ju faktiskt mycket trevligt där ute, de har jättefina ridvägar som jag gärna hade utforskat vidare, så slapp man mocka, fixa vatten, mat och burkar, hehe. Ska upp tidigt imorgon som vanligt så nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback