Jag måste börja skriva upp saker

Ännu ett försök att få en god natts sömn. Jättetrött och slut efter en lång och kall dag gjorde jag mig iordning för att gå och lägga mig. När jag precis var påväg att stänga av datorn ringer telefonen. På displayen visas stallets nummer. Först förstår jag inte alls varför de skulle vilja ringa mig, men snart inser jag att det är om kvällsfodringen. Jag kommer på detta samtidigt som jag hör mamma från tvrummet, hon har svarat och inser också vårat misstag. Såklart har vi totalt glömt bort kvällsfodringen även att vi pratade om det så sent som i söndags, om inte till och med igår? Vi fick i alla fall åka ut, lite sena, och fodra. Ingen större skade skedd som tur var. Dessvärre blev det för mig som inte heller denna natt fick den sömn jag så desperat behöver. Kanske imorgon då?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en super bra kväll=)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback