Jag ska försöka ta nya tag

Stalljour hela dagen. Har inte orkat göra något annat. Speciellt inte alla läxor och sånt som jag skjutit upp till helgen.. Så nu sitter jag här ännu en söndag med söndagsångest och panik och undrar hur ja ska lyckas slingra mig ur allting den här veckan också. Jag börjar bli såååååååååååå skoltrött nu efter en hel termin av slit (eller egenligen inte, men jag har bara varit bort EN enda heldag!!! Och det är ju prestation nog!) Men jag borde ju verkligen göra minn Samhällsprov den här veckan, eller jag måste "/ jag har ju faktiskt skjutit på det i ett år nu, hehe. Den argumenterande uppsatsen är också hög tid att den kmmer in nu, det var ju trots allt tre veckor sedan den skulle vara inne.. Men det är väl bara att bita ihop och ta nya tag?

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback