Kommer vi få en vit jul?

Trist väder idag. All snö har försvunnit med regnet :( Red ut med Helena idag. Unique var snäll :) Men det hade nog inte gått att rida själv.. hehe. Såklart regnade det på oss, det blåste och var kallt. Men det var ändå skönt att få komma ut lite. Har pratat med Monica idag också, träningarna kommer ha uppehåll ett tag för hon har precis fått 11 (!!!) hundvalpar. Hoppas det blir snart igen i alla fall, för jag vill träna. Jag kan ju träna för Camilla, men jag tror inte jag passar så bra med henne just nu i början.

Imorgon får jag gå upp tidigt för jag ska ha matteporov på morgonen. Kursprov i matte B som verkligen är dags att göra. Har ju räknar ungefär 15 tal den här terminen, så det lär ju gå bra. Men det är bara att ta sig igenom dagen. Och så hela veckan. Det är inte långt kvar till jullovet nu.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback