Kylaaaaa!

Jag kom iväg till skolan i alla fall. Jag var iof bara på Biologin och som väntat så lyckades jag slingra mig ur den där uppsatsen som jag inte skrivit. Sen var jag och pratade med kökschefen på Lagerbladet, de fixar veganmat! :D thank you. Sedan försökte jag få tid på vårdcentralen, men det gick såkalrt inte. Åt i alla fall lunch med Maria :) 

Jag kom ut till stallet ganska sent eftersom Terese inte kunde hämta tidigare. Började rida vid 16.20 då det var lite halvmörkt, när jag ridit klart var det helt plötsting bäcksvart! Haha, men det gick bra ändå. Unique är så snäll så :) Men kallt var det. Jag hade på mig en underställströja, en långärmad boomerang, en polotröja, en fleece med hög hals, en vanlig fleece och jacka, hahaha! Det blev många lager, men jag frös ändå! Det är väl bara att ladda upp med ännu fler lager.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback