Lilla Jenny ;)

Jag överlevde gårdagen trots allt! Jag överraskade jag mig själv med att ta en liten uteritt innan jag red dressyr i paddocken. Jag red bara en kort sväng, men jag han med både skritt, trav och galopp ;) Hon var jättesnäll. Men jag tror att hon är van att rida ut lite mindre seriöst, busa lite. För hon var svår att få att jobba när vi var ute, i alla fall i skritt och trav. Galoppen är ju som alltid underbar <3 Jag hoppas jag kan träna för Monica snart, för jag börjar bli galen på mitt "travproblem" Det fungerar lite till och från, men oftast är det jättesvårt. Speciellt i vänstervarv. Hon vill bara galoppera hela tiden. Så hon typ halvgalopperar och låtsas som ingenting, som att jag inte märker det!! haha. Men allt löser ju sig med tiden. Hon är ju så fin innerst inne, så det krävs bara lite jobb ;)

Nu har jag fysik, det blev visst inte så. Jag var sen, såklart. Och de är någonstans och lababr tror jag. men det var ändå inget viktigt. De där labbarna har jag gjort tusen gånger. Jag har fixat lite med engelskan istället. jag är ju så duktig :D


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback