Lovet är över =(

Så var lovet över och skolan väntar. Trist! Loven bara flög förbi. Det kändes knappt som det han börja. Så nu sitter jag här, skolan har kanske redan börjat, vem vet. Har typ tusen saker som ska vara klart den här veckan som jag länge skjutit på och tänkt att jag skulle göra på lovet. Såklart har jag allt kvar. Åh, jag blir så trött på mig själv! Jag orkar ju bara inte göra någonting, jag får panik. Jag ska i alla fall åka till skolan snart. Hoppas jag kan ta mig ner till stan med mitt knä. Foten gör faktiskt förvånansvärt ont! Jag trottde det skulle gå över efter någon dag. Men det har det ju inte gjort. Jag kan inte flexa den och kan inte riktigt luta mig på den. Hoppas det går över!

Idag ska jag inte ut till stallet, jag red ju ganska mycket igår så hon måste få lite vila. Och Terese fixar ju allt annat, slappt stall. Synd att man inte alltid har där :P Imrogon ska jag i alla fall dit igen :) Jag vill bara rida hela tiden, hon är så kul!! :D

Nu måste jag nog gå "( även att jag inte vill..

Kommentarer
Postat av: sabrine

förstår dig till 100 % har också skit mycket att göra skulle inte vara fel med en vecka till haha :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback