Monica

Tillslut lyckades jag få timmarna att gå. Jag pallrade mig ner till gymmet och tänkte ge löpbandet en ny chans. Men återigen fick jag bakslag. Efter ungefär två minuter kände jag av knät och efter sådär 7 minuter gick det inte att fortsätta. Jag har verkligen tröttnat på det här nu, jag vill ju kunna springa!! Jag tampade lite i trappmaskinen istället, körde lite styrka och lite crosstrainer. När jag ändå var på stan passade jag på att gå in på Bokia för att köpa svart papper som bakrund till mina tavlor, men det fanns inte! Det fanns bara A4 och jag ville ju ha större. Så besviken och på dåligt humör fick jag åka hem igen. Humöret åkte upp på topp igen när mamma kom hem och det äntligen blev dags att åka ut till Unique. Idag var hon mycket piggare, jättelivlig och personlig, ständligt tiggande efter lite godis. Borstade lite och sådär, bara pysslade om henne :) Kollade igenom henne lite, gjorde ju aldrig det igår. Hon ser faktiskt helt okej ut. Lite omusklad i ryggen, men inte vätte än Corona. Mycket rundare rumpa än Corona i alla fall. Lite benmuskler skulle inte heller vara fel, lite flyttad bog och lite mer muskler kring halsansatsen, men det är inget som inte går att fixa :) Hon är ju trots allt inte så gammal, hon har ju ett par år på sig innan hon ska vara helt färdig med musklerna :)

Imorgon kommer MONICA!! :D Äntligen! Och då ska jag rida för första gången ockå. Herregud så spännande det ska bli. Jag vet ju inte alls hur hon är. Men jag ser ju på henne att hon är helt olik Corona. Jag tror att hon är ganka typisk Rubinstein avkomma när det gäller stödet i munnen, ganska lätt. Ganska högrest, mycket framben, men lite lat i bakbenen, inte riktigt så rund i ryggen som man skulle vilja, lättlärd, arbetsvillig, men ändå lite stoig. Så tänker jag mig att hon är. Då får vi se om det stämmer, det här är ju bara en gissning :P

image338


image337

Kommentarer
Postat av: sabrine

finnnnn häst

Postat av: Anonym

Väldigt söt häst :)

2007-11-04 @ 18:06:31

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback