Nu går det mot ljusare tider

Efter två veckors haltande med skadad fot så verkar det gå mot ljusare tider. Det gör fortfarande ont när jag vrider foten i vissa vinklar och så, men jag kan i alla fall gå normalt. Då kanske jag äntligen kan börja träna upp rätt muskler så knät blir bättre också. Ska försöka gå till en sjukgymnast också, så det kanske går lite snabbare.

Snart är det svanska, har såklart inte gjort läxan som skulle varit inne efter lovet, mend et går nog att slingra sig lite till. Vi ska i alla fall ta en paus från antiken, tack och lov!!, och istället börja med utredande uppsatser, det är ju kul :) Blir en sväng till stallet i eftermiddag, även att jag inte kan rida, får tillbaka sadeln idag, men det blir så sent. Tänkte i alla fall ta en promenad med henne och så göra massage och stretch övningarna som Kristin tyckte att jag skulle göra. 

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback