Oj, vilket misstag

På morgonen kan vi väl alla säga att vi är lite mer virriga än övriga tider på dagen. Det är i alla fall jag. Även att jag inte är trött så har det åtaliga gånger hänt att jag slängt kaffekoppen i papperskorgen. Imorse när jag skulle ta min vitamintablett öppnade jag burken på skrivbordet och svalde snabbt. Inte förens jag kom ut i köket och såg vitaminburken stå på köksbordet insåg jag mitt misstag. Jag hade tagit de där oro/åksjuke tabletterna som orsaker extrem sömnighet. Det har jag aboslut fått känna på nu. Jag har somnat ett flertal gånger trots att jag har hällt i mig mängder och mängder av kaffe. Men det är väl bara att hålla ut. Ska ju till stallet direkt efter skolan och sedan direkt till Fredriksborg. Det kommer bli en lång dag. Bäst att dricka lite kaffe till..


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback