Pepparkaksbad

Dagen började med att jag kom till skolan 08.20 för att göra matte provet. Jag fick vänta på Basse i 45 minuter!! Så störande. Men jag gjorde provet i alla fall och det gick dåligt. Det var till och med två frågor jag inte svarade på. Det har aldrig hänt i hela min matteprovs historia. Men man kan ju inte alltid vara bäst. Jag fick ju faktiskt näran alla rätt på förra delen av kursprovet, så det måste ju jämna ut sig lite ;) Hade redovisningen idag också. Det gick helt okej, skönt att ha det gjort. Svenskan blev också inlämnaed idag, trots att jag skrev typ halv uppsatsen idag 15 minuter innan lektionen. Bättre sent än aldrig. Till imorgon måste jag göra samhällen, men jag orkar inte. Jag kan göra den imorgon bitti. Jag jobabr som bäst i sista minuten, hehe.

Det gick bra att rida idag. Jag tycker att det går lite framåt. Jag är konsekvent i traven och koncentrerar mig bara på att hon just ska trava och inte galoppera, det fugerar ganska bra. En finare form och rörelserer i traven kan jag ta sen. Jag har ju alltid galoppen att glädja mig åt, galoppiruetter i mängder går det att göra. Men det gör jag inte, även att jag vill, det blir ju kanske lite mycket. Ökade traven är också ett plus :)

Jag är så himla trött nu. Jag måste nog gå och lägga mig tror jag. Usch, jag orkar inte den här veckan! Jag vill ha LOOOOOOOOV! Återigen måste jag tillägga att jag verkligen inte förstår att det finns de som inte tycker om julen!! JULEN ÄR JU UNDERBAR<3 Förresten badade jag igår med en av mina nya bubbelbitar. Det luktade pepparkakor!! :D Julkänslor till 100 %

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback