Skoltrött

Dagen började som vanligt tidigt. Vaknade omkring halv sex imorse och kunde inte somna om. Jag tror att det är för jag är så spännd hela tiden, jag vill bara att dagarna ska gå så jag får träna för Monica igen, jag vill öva, jag vill så mycket! I brist på något roligt att göra så började jag skriva min argumenterande uppsats om bioliska mångfald. Har mycket kvar, men det är ju en början. När jag tänker efter har jag ganska mycket skolarbete som jag skulle gjort under lovet. Skulle pluggat till samhällskunskapsprovet, pluggat till matteprovet, gjort PedLed Powerpoint presentation på 5 min men jag vet inte om vad.. och så engelska redovisningen om inuiternas historia och något mer? Ja, jag har ju att göra i alla fall. Men jag orkar inte. jag är extremt skoltrött just nu. Jag tycker att lovet kan fortsätta till efter jul. Det skulle vara bra. Jag hinner liksom inte. Jag orkar inte.

Jag har ridit lite på Uniek idag också :D Med ridid så menar jag att jag har skrittat och travar lite i ca 10 minter. Men man ska ju som sagt skynda långsamt, hon är nog trött stackarn. Imrogon känner jag för att rida ut lite. Hoppas jag kan göra det :) och hoppas det är fint väder.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback