Snöööö :D

Svullnaden på benet har gått ner lite idag och jag kan gå lite lättare, skönt. Så idag ska jag rida i alla fall :) Men först ska jag åka till farfar och hälsa på lite och sedan vidare till stan. Tänkte hälsa på inne på Världsaffären idag. Det är ju köpfri dag och det ryktas och veganfika ;) hehe.

Idag ligger ett tunnt snötäcke på marken efter all snö som förr igår. Tyvärr inte tillsäckligt för att åka skidor. Den kommer ju ändå smälta, det skulle bli plusgrader de närmsta dagarna. Men idag ligger temperaturen på -8 och det är sådär juligtfint :) I <3 snow :D

image346


Kommentarer
Postat av: Becka

åh, någon gång snart ska jag gå på en nostalgipromenad i hela jävla vidingsjö och då ska det banne mig vara sånt väder. fintfint :)

2007-11-24 @ 20:56:26

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback