Söndagsångest

Jag fastnade framför "Familjen är värre" igår, haha, alltså den filmen kan man ju se hur många gånger som helst! Det är så himla rolig! Haha. Nu hade jag tänkt att skriva klart min utredande uppsats, men upptäckte att jag visst inte hade skickat över den från skolan. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftesom den måste vara inne imorgon. Men det löser sig nog, som vanligt. Jag borde skriva klart den argumenterande uppsatsen också, har ju skjutit på den sedan höstlovet. Sen har jag lite andra saker jag borde göra, typ maten och psykologin. Men orka. Får se hur det blir med det.

Snön har nästan smält helt idag :( Tråkigt. Hoppas det kommer lite ny snö, till jul i alla fall. Jag hoppas på en vit jul :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback