Svullet ben

Jag vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont i benet när jag rörde på mig. Imorse kunde jag knappt gå upp. Jag kunde inte ens gå ut och hämta tidningen. Benet liksom viketsig. Det är jättesvullet! Haha, herregud, vilken stor grej det blev av det hela. Det gjorde inteså hima ont när det väl hände, men nu är det ju lite värre. Jag kan inte ens gå till skolan idag. Jag ville faktiskt. För det vore skönt att bli av med det där jäkla matteprovet och reda ut lite begrepp på samhällen. Men det får väl vänta. Jag hoppas att det ska bli lite bättre framåt dagen. Bara svullnaden lägger sig lite så blir det nog bättre. Det är ju som en stor blodklump på benet, en lårkaka typ. Ca 2 dm lång och 1,5 dm bred. Och tjock och fet är den. Usch. Men jag ska sluta klaga nu. Jag kan ju i alla fall läsa lite idag, har inte hunnit det på senaste tiden och min bok är ju så bra! Bag of Bones, men det var ju ingen överraskning ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Stackare.Vilket oflyt du har med dina ben. Hoppas det snart går över så du kan träna. (o gå till skolan). :)Krya på dig.

2007-11-24 @ 07:47:49

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback