Tråkig torsdag

Vissa dagar vill man bara ska flyga förbi och försvinna, idag är en sådan dag. Det är en riktigt tråkig dag idag. Jag kan inte åka ut till stallet, eftersom jag inte ska rida och mamma kan inte skjutsa, jag får inte träna pga min fot och knä, jag har tråkiga skolsaker som jag måste göra idag, det är en tråkig dag i skolan, jag måste försöka få hem min cykel från stationen även att jag varken kan cykla eller gå, jag måste plocka undan alla miljontals grejer på mitt golv eftersom Sonja kom och ska städa nu, det hade jag glömt bort. I övrigt finns det inget att se fram emot idag, bara en lång tråkig dag med ingenting kul att göra. Jag vill inte gå till skolan, men jag vet att jag måste. Jag har ju som dagt en hel del jag måste fixa. En liten positiv sak är i alla fall att jag har en bra bok att läsa "Bag of Bones" Så med den kanske jag kan fördriva tiden till viss del.

Kommentarer
Postat av: Hanna

trist med sådana dagar :/


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback