Unique, du är underbar<3

Mitt knä har varit förjävligt idag. Det började lite smygande och blev bara värre och värre, tråkigt. Jag hatar att vara skadad! Jag gör verkligen det! Jag blir så frustrerad.

Maria och jag har i alla fall varit ute i stallet idag, Monica kom ju och jag red Uniek för första gången! Hon var helt fantastisk! Det går inte ensatt beskriva. Sedan gick det ju kanske inte utmäskt för mig idag, men det var ju bara första gången och jag red ju bara i skritt och trav i typ 15 minuter. Men hon hade verkligen underbara gångarter och hon var mycket lyhörd, men inte för framåt. Man hade och "något att sitta på", lite svårt att förklara, men Maria och jag brukar prata omd et :P Jag kan inte komma över hur fin hon var. Det här kommer bli en vacker framtid, visst har man lite att jobba med, men det ser ut som en ljus framtid :) Maria och jag gick ut en sväng också, eller Maria red Damy och jag gick med. Det var jättefint!! :)

image339
image340

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söt bild :) Ni passar ihop!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback