Varför?

Idag var Unique jämntjock i bägga bakbenen. Fan! Alltså jag är så jävla trött på alla problem!! Va fan, jag tycker faktiskt att jag förtjänar något bättre! Eller? Det måste vara någon som har något emot mig för det går ju inte speciellt bra för mig. Åh, jag blir så arg! Jag hoppas det är miljöbytet, eller fodret. De är de enda rimliga orsakerna och kan komma på. Först trodde jag ju det var att hon inte är van att springa i hage och sådär, men idag nu var hon ju tjock i båda benen så då ändrade jag åsikt lite. Alltså det bode ju inte vara senerna för hon är ju inte öm. Och det borde inte vara lymfangit för hon har ju inte feber. Hon är inte ens halt. Eller jag kollade henne inte idag, men igår var hon inte det. Det borde ju bara fodret eller miljöombytet. Jag hoppas verkligen det i alla fall. Jag ska avvakta några dagar i alla fall. Jag håller tummarna, för jag orkar inte mer nu.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback