Aktiv vila blir mer aktiv?

Vissa dagar är tråkigare och jobbigare än andra. Vissa dagar vill man bara stanna hemma och krypa ner i sängen. Idag är en sådan dag. Jag orkar inte idag. Jag är trött! Men det är väl lika bra att ta tag i dagen. Det är ju faktiskt en slapp dag idag, Biologi och Matte. Sen ska jag åka till Ljunkan så ska Vickan och jag jobba med projektarbetet. Så jag måste faktiskt åka. Men jag vill inte.

Tänkte att jag skulle försöka sätta igång med min vanliga träning idag igen. Body Pump ikväll. Får se hur kroppen fungerar, men ärligt tarlat så har jag inte kännt mig så jättesliten, anledning att jag tagit det lugnt är mest för att man "ska" det. Men det verkar som att de andra Lidingödeltagarna har satt igång med träningen igen, så då kan väl jag också göra det. Vet dock inte när eller hur jag ska springa. Fötterna ser ju mist sagt misshandlade ut. Och sulproblemet kanske jag ska ta tag i först. Hoppas jag kommer på någon bra lösning för senast i helgen ska jag ge mig ut igen!

image287

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback