At leat I tried

Jag gjorde ett ärligt försök. Jag cyklade iväg mot Lambohov i den tjocka dimman. Mot campushallen. Även att jag inte skulle vara med så kunde jag ju titta på. När jag kom till Lambohovstrakten gick allt fel, jag åkte in på någon konstig väg och kunde inte riktigt orientera mig i morgondiset. Jag virrade bort mig totalt. Jag cyklade omkring där i Lambohov och omkring universitetet och kringelikrokade på de minsta småvägarna. men inte kunde jag hitta campushallen. Lite pinsamt måste jag erkänna. Men efter att klockan blivit kvart över nio och jag alltså var 45 minuter sen så beslöt jag mig för att trampa hemåt igen. Ett bra beslut har jag kommit fram till. Nu har jag faktiskt, to det eller ej, pluggat! Ja, är det inte fantastiskt? Inte så länge, men bättre än inget. Samhällsekonomi. Det är faktiskt roligare än jag förväntat mig. Jag tänkte att jag kan ta lite i taget så jag inte som alltid annars sitter där timmarna innan provet och gör ett desperat försök att skumma igom sidorna i boken. Nu ska det bli ordning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja photoshop är underbart skoj!
Va duktig du varit som pluggat, jag gjorde ett försök idag jag med, gick sådär...


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback