Corona, jag saknar dig<3

Jag klarade mig igenom gårdagen, men med nöd och näppe kändes det som. jag var så trött så jag höll på att dö. Det var ren tur att jag klarade att hålla mig vaken till 9 när jag skulle ut på kvällsfodring. Jag saknar Corona <3 Så himla sorgligt att inte ha henne där ute. Jag vet inte hur många gånger jag gick till hennes box för att hälsa på henne och ge henne lite godis innan jag kom ihåg att hon inte finns längre.. Corona.. <3 Jag älskar dig.

Imorse fick jag en liten present av min pappa. Från favorit affären Lush. Det finns ju inget mer lockande än en affär med bara massor med svålar och shampon och bad saker. Jag älskar att bada! :) En hudkräm och en badbomb blev det :D Det var oväntat att få så kul presenter helt utan anledning.

image314

image315

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback