I rullande fart

Slappardag var vad som stod på schemat idag. Jag laddade upp med mycket kaffe och vegan choklad och började rota egenom alla gamla filmer. Jag gjorde ansiktsmask, avstressande, vilket säkert min stressade hy (?) behöver. Men när jag suttit en stund och sörplat kaffe och ätit choklad framför gamla inspelade avsnitt av seinfield så tröttnade jag på min sega tillvaro. Jag var inte på humör för det idag, det kändes som att tiden stod stilla. Jag tog en sväng på rullskidorna istället, det var skönt att få röra på sig. Sedan har jag trixat lite med min och Marres hemsida, hehe. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag funderar på att ta en promenad ner tilll stan för att hämta min cykel, så kan jag ju passa på att fota lite när jag ändå är i farten. Så borde jag gå till Bokia också, måste köpa lite papper och dylikt så jag kan sätta upp mina tavlor någon gång, de ligger ju här och samlar damm. Men som jag sagt tidigare, I'm a procrastinater.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback