I'm such a procrastinater

Imorse så började jag faktiskt jobba med lektionen jag ska ha imorgon! Då kände jag mig duktig. Jag skrev några punkter om chat i alla fall och började lite på Communities. Sedan blev det jobbigt eftersom allt inte längre kom naturligt utan jag var tvungen att tänka efter lite. Och det ville jag ju inte! Då stack jag ut på cykeln (den bra cykeln som vi lyckades sänka sadeln på) och cyklade en sådär 3,5 mil. När jag kom hem började jag baka bröd, två olika sorter för att det skulle ta extra lång tid och sedan lagade jag lunch, bönbiffar från scratch så tog det ju upp ännu mer tid. Så städade jag köket nog efter mig, vilket jag aldrig gör annars, så där tjänade jag ju in många minuter. Jag är verkligen en procrastinater. Jag gör allt för att komma undan, även att jag vet att det inte blir bättre. Det är väl dags att göra det nu då, ta tjuren vid hornen. Så är det ju klart sen. Jag ska bara bada först...

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback