Jag älskar spontanitet

Det blev inget bloggande igår. Detta pga att jag kl 20.30 i söndagskväll bestämde mig för följa med till Ullared dagen efter. Det var ju en ren chansning eftersom jag inte visste om det fanns plats eller inte. Men jag är ju ganska spontan som jag tidigare pratat om :) Jag fick gå upp klockan tre för att kasta cykla iväg ner mot stationen. Som tur var fanns det plats, det hade varit några som hoppat av, tack och lov. Det hade inte varit kul att behöva cykla tillbaka igen, haha. Det var i alla fall en nice resa, såklart. Så kunde man ha lite damp, det är ju det bästa med bussresor ;) Och så musiken såklart :D Jag hade inte så mycket pengar med mig tyvärr, så jag kunde inte köpa så mycket sånt som är kul, d.v.s småprylar som man absolut itne behöver, men som man köper ändå. Jag var tvungen att köpa lite nödvändiga saker, vilket inte är så kul. Köpte bla ett nytt stalltäcke (för av någon anledning räcker det inte med fem stycken), så köpte jag stalljacka inte för att jag är i något stort behov utan för att den var så skön :D, ribyxor, en fleectröja som var skööööööööööön. Sen blev det ju såklart lite småprylar, badskum, skålar, ansiktsmasker, nagelfil, ridstrumpor, vodkashot polka och gräddkola, veganchoklad mm. Totalt blev det 888,50 kr. Helt överkomligt. Men hade jag haft mer pengar skulle jag köpt hur mycket småprylar som helst :D haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha. Min granntant var där. Hon var precis färdig. Så mycket ungdomar sa hon. Hon fick stå i kö en timme för att betala. :). Fredrik J.

2007-10-30 @ 10:42:27

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback