JAG HATAR MINA FÖTTER!

Nu är jag så arg så jag nästan kan gråta. Såklart har jag fortfarande ont av mina jävla sulor! Jag har faktiskt lytt läkarens råd och inte börjat springa i dem, men jag tog den rekommenderade promenaden idag, även att jag hatar promenader för det går så himla sakta och man kommer ingenstanns, kände i alla fall att det tryckte mitt under vänster fot och i hålfoten på höger fot. Jag provade och jogga lite lätt, men det gick nästan inte. Det gjorde jätteont. Så jag får väl ändra sulorna för tredje gången då. Men tredje gången gillt som man brukar säga.

Sen gick min dator sönder idag också. Som vanligt är den fullproppad med virus som jag inte vet hur jag blir av med och idag när virusprogramet körde så hittade den något fel som inte gick att ta bort. Sedan hängde sig hela datorn. Jag stängde av och satte på igen. Men då ville inte datorn starta! Den gicik igång, men det kom aldrig till inloggningen. Så då var Windows tvunget att installeras om! TUR att jag har lagt de flesta av mina saker under en mapp på hårdisken och inte under Documents and Settings för där försvann allt! Om alla mina saker skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag skulle dö! Nu är datorn i alla fall så gott som fixad. Internet fungerar inte, så jag använder borsans nu.

Ikväll blir det filmkväll, nice :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback