Jag vill bli frisk, NU!

Idag har mitt knä gjort ont lite till och från. Jag klarade att cykla både till och från skolan i alla fall, även att det gjorde lite ont. Promenaden till och från maten var itne jättekul, men det gick. Har gjort lite övningar för att stärka rätt muskler också, hoppas det hjälper. Stretchat har jag också gjort, 4 gånger nu. Jag gör allt jag kan för att det ska bli bättre. Jag vill bara komma igång igen. Jag hatar att inte träna. Det är så tråkigt!!

Har varit hos frissören idag. Äntligen kan kan bli lite mörkare igen. På sommaren måste jag göra det lite ljusare brunt eftersom det blir så himla fult i solen, men nu kan jag ha det mörkare igen. Det är skönt :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vet! man vill bara komma igång igen och så satsar man på att träna upp sig men jag verkar hela tiden satsa lite mer än jag ska för gång på gång svullnar knät upp och börjar värka igen, varje gång de börjar bli bättre =/

Läste att du går på Infokomp, e det en bra skola?

Postat av: Johanna

Håret blev ju jätte fint :D

2007-10-13 @ 09:51:52
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback