Jag vill ha lov!

Usch, jag är så trött på skolan. Har pluggat lite biologi. Långt ifrån färdigpluggad måste jag väl få säga att jag är, men jag orkar inte mer. Jag får väl helt enkelt bara göra mitt bästa. Fysik prov den här veckan också. Men det känns inte som man behöver plugga till det, men det kanske bara är för att jag inte okrar, hehe. JJag antar att jag itne ska klaga, det här är de första proven vi har haft i år och jag antar att det inte blir så många fler, hehe.

Jag är så rastlös och det är så trist att inte få träna. Men jag tror nog inte att det skulle gå så bra även om jag skulle göra det. Jag blir jättetrött bara av att cykla. Jag antar att jag är lite mer sliten än vad jag tror. Ska i alla fall stretcha lite nu så jag kanske blir lite mindre stel. Imorgon tänkte jag simma också, det ska bli ganska kul faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill också ha lov! När har ni?


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback