JAG VILL VARA FRISK!

Jag kunde knappt cykla till skolan idag. Jag trodde det i alla fall skulle gå att cykla, men tydligen inte. ÅH, JAG VILL INTE!!!! Jag vill inte vara skadad. Jag vill vara frisk, inte ha ont, jag vill kunna springa så långt jag bara kan, jag vill träna intervaller, fartlekar, backar, jag vill köra spinning, jag vill köra Body Pump, jag vill ut och åka på rullskidor, jag vill cykla långa rundor på landsvägar, jag vill kunna träna!! Jag orkar inte det här! Men jag ska banne mig vara frisk till Vasaloppet, för jag ska vara med!!

Det verkar som Uniek (ja, så stavades det visst) kommer den 24 :D Det är ju något possitivt i alla fall. Men just nu känns inget så kul, jag är bara så nere. Men jag hoppas det ändrar sig när hon väl är här.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback