Käppen till hjälp

Då har jag tagit mig till skolan. tillbaka till verkligheten. Jag var faktiskt här på studiestugan idag! Pluggade biologi till och med. Prov imorgon ju, så det kan ju vara bra. Jag känner att jag är i extremt behov av kaffe! Det var nyss en hel bryggare full och sen helt plötsligt var allt borta! Jag orkar inte göra nytt heller. Hoppas någon annan gör det, hehe. Vi ska i alla fall bara titta på film nu innan lunch, så det är ju ganska slappt, Dracula ska vi se. Jag hoppas omkring här på min krycka. jag valde att bara ta en krycka. Jag vill ju inte verka helt dramatisk. Så lite mer av en käpp kanske man ska kalla det. Men det är så pinsamt! Inte för att jag brukar bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker, men det är pinsamt! Förnedrande att hoppa omring och bli följd av blickar. Jag vill inte vara här mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, kryckan är ju riktigt sexig alltså ;)

2007-10-02 @ 20:46:26

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback