Krångel och ännu mer krångel

Såklart har varken Internet eller Tv fungerat idag. Men det är ju inte så förvånande när man har Comhem. Men det kanske var bra eftersom jag var tvungen att plugga idag. Det har jag faktiskt gjort också. Lite i alla fall, hehe. Jag ska göra mitt kursprov i matte B på onsdag. Har skjutit på det hur länge som helst så nu är det dags. Pluggandet har gått sådär. Det har gått lite i vågor kan man säga. Problemet är inte att jag inte fattar, utan att jag inte kommer ihåg! Jag kan bara inte komma ihåg alla formler och regler och allt sånt där.Det är ju jättesvårt!

Har varit nere på stan och köpt rullskidor idag :D Och nya stavar. Kommer dock inte kunna köra än eftersom det var svårare än förväntat att ta bort bindningarna från mina vanliga längsskidor. Så jag får nog lämna in dem i affären. Hade tänkt att ge mig ut och cykla idag för jag är verkligen sugen på det och vädret kunde inte varit bättre. Men den bra cykeln har rostat, så det går itne att sänka sadeln. Och jag kan inte ha min vanliga cykel för jag får så förbaskat ont i knät när jag cyklar utan motstånd. Trist. Ska göra ett sista försök, men jag hoppas inte på för mycket..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback