Kul i skolan :O

Till 11 hade jag tänkt att stanna i skolan igår. Jag blev kvar till kvart i tre!!! Jag gjorde näst intill ingenting, men gick ändå inte hem. Det började med att jag fastnade lite i Photoshop. Sedan lekte jag, Lise och Isabelle lite med Isabelles kamera. Tiden bara flög iväg. Så det kan gå när man har kul i skolan :P Eftersom jag inte hade tänkt att stanna mer än en timma i skolan brydde jag mig inte om att göra mig i ordning utan gick till skolan i smutsiga mjukisbyxor och den största hoodtröjan jag kunde hitta. tvätte håret orkade jag inte heller göra, så jag kände mig sådär lagom fräsh. Speciellt när vi tog kort, haha. Men lite får man väl bjuda på ;)

På måndag ska jag och Fredrik ut och prata med femmor om Internetsäkerhet. Vi är låååååååångt ifrån klara. Jag blir så arg på Fredrik. Han gör ingenting! Jag får göra allt och så klagar han på det jag gör!! Herregud! Men nu struntar jag i hans del. Jag har gjort 90 % av det hela. Det jag säger kommer i alla fall vara bra, så får väl han skämmas för det han nte har gjort..


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback