Let me sleep

Sömnbrist. Det har jag skaffat mig i helgen med sena kvällar och tidiga mornar. Somnade innan nio igår och var ändå jättetrött när klockan ringde kvart över sju! Jag avsluade som vanligt veckan med ett Tema-Spinning pass. Igår var temat regn. Det var faktiskt ganska häftigt att hela passet tänka att man var ute och cyklade och så skiftade vädret lite för varje låt. Coolt. Jag gick dock inte ut till 100 % igår, utan kanske till 90 %. Jag vet inte varför, men det känns som jag inte är återhämtad? Min vilopuls är fortfarande på ca 60 när jag brukar ha en vilopuls på 44-47. Sen blir jag jättetrött av ingenting, även om pulsen bara är typ 60 % så är jag jättetrött fast jag brukar träna med en puls på 80-90 %. Ja, jag vet inte. Hoppas det går över snart i alla fall, för det är lite tråkigt.

Idag ska jag försöka få ytterligare en tid hos ortopeden så jag kan få mina sulor fixade. Den här gången måste det bli bra!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback