Lidingöbilden är här

Efter ett misslyckat försök av en promenad så var jag på dåligt humör. Men så lagade jag falafel och bakade pitabröd. Det blev jättegott! Premiär prövningen. Då blev jag på lite bättre humör igen. Till efterätt blev det fruktsallad, ällple och clementin med hackade hasselnötter :) Nu är jag så trött jag jag håller på att somna, haha. Ska väl gå och lägga mig snart :P

Här kommer den, Lidingöbilden. Jag ser ju ut som jag vet inte vad, men det var ju faktiskt de typ 5 sista kilometrarna så jag var ju ganska trött :P

image311

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilde rdu ahr i din blogg :)

Postat av: Helena

Godmorgon! Jätteduktigt av dig att fixa loppet.Hoppas att du har sovit gott och att du får en fin dag!

2007-10-13 @ 09:30:40
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback