Lugna Favoriter

Favorit i repris. I år blev det ännu en gång gratis frukost med Lugna Favoriter på Scandic Hotell. Bästa frukosten! Mängder av olika sorters bröd, juicer, frön/flingor, frukter, grönsaker, ägg, ostar och allt man kan tänka sig. Det är så himla hederligt. Mysig atmosfär där vi satt i ett soffhörn med dämpad belysning och lugna morgonlåtar växlat med prat i bakgrunden. Elli fyller ju 19 år idag också. Det måste ju vara ödet att det skulle vara på hennes födelsedag! Häftigt! Sonja Aldén var där också. Hon sjöng överraskande bra. De flesta brukar ju sjunga i alla fall lite sämre live, men hon var fasiken bättre. Vilken röst!

Bilder kommer senare.

Nu är jag i skolan. Har precis haft fysik där vi inte gjorde så mycket, räknade i boken, men jag hade varken penna eller miniräknare, hehe, så jag gjorde inte så mycket. Nu är det lunch, men jag skulle aldrig orka äta något efter den där frukosten :P Så jag softar lite här tills det är dags för engelska. Vi ska börja jobba med grupaprbete. Tråkigaste någonsin. Vi ska jobba om olika urfolk från engelsktalande land, typ indianer och så. Sen ska vi självklart redovisa och sådär. Inte så roligt, men det är väl bara att hålla ut. Snart är det lov och då kommer Uniek :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback