MittVal!

Det blev inte speciellt mycket pluggande, jag satt och snackade med Lise mf istället, hehe. Provet gick ganska hyfsat ändå, så det var ju tur. Men vi har ju ganska lätta prov också. I alla fall Anders prov.

Jag kom hem lite rastlös och hade inget speciellt för mig eftersom det blev ändrade planer för kvällen. Så jag gav mig ut på en cykeltur idag också. Ca 20 km totalet stannade i Ekholmen när jag nästan var hemma och handlade lite, och hyrde film, El Labyrinto Del Fauno. Vet inte vad den handlar om, men jag har längtat jättelänge efter att se den, så jag hoppas den här bra.

Har bytt vitaminer nu. Ingen mer äcklig dyr Blutsaft som jag ändå glömmer att ta. Nu blir det MittVal Vegetarian. En liten tablett som man kan ta till maten, mycket lättare än att försöka hålla den där halvtimmas regeln.

Kommentarer
Postat av: Lise

Linnea, så fort du ser det här och ifall det fortfarande är fredgen den 5 oktober, ring min mobil! 0733404141, sen kan du ju radera detta :)

2007-10-05 @ 19:10:22

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback