Morgonsim

I morse gick jag upp klockan sex och halv sju var jag nere vid simhallen för ett morgonsim. Det var faktiskt jätteskönt, 1,5 km simmade jag. Efteråt blev det en lång stund i bastun. Sedan bar det av till skolan där jag började plugga för första gången (på allvar) till biologiprovet som var en dryg timma senare. Började plugga, blev sugen på kaffe, gjorde kaffe, drack kaffe och fattade beslutet att det var bäst att dricka upp kaffet innan jag började plugga igen. När kaffet var slut slog jag upp boken igen, 2 minuter senare ville jag ha mer kaffe och det blev åter igen en paus. Så där höll jag på tills det helt plötsligt var dags för prov. Chansade på det mesta. Men jag orkar inte bry mig.

Har varit ute och cyklat en sväng också, eftersom det var så fins väder. Jag blev sugen på en springtur, men eftersom kroppen fortfarande är i återhämtningsstadiet så fick det bli cykel. En timma var jag ute, dock var inte vädret så fint som det var när jag först tänkt tanken att ge mig ut. Det var svinkallt! Jag blev alldeles röd om armarna. Det var skönt att komma in igen. Så nu blir det te och tv resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt det låter att morgonsimma :)

Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

2007-10-03 @ 07:25:04
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Johanna

haha linnea du är verkligen den mest seriösa människa jag känner när det gäller träning, tänk om jag kunde bli lite mer som dig :) morgonsim vill jag med testa! det verkar så trevligt, tänder de inte ljus och så?

2007-10-03 @ 18:42:43
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback