Övning ger färdighet

Skidorna åkte på även idag. I jämförelse med mitt misslyckade örsök igår så var dagens åktur riktgit bra! Efter ett tag fick jag verkligen in tekniken och det hela gick både lättare och snabbare. Dessutom blev det roligare också :)

Då var det vintertid, vilket jag hade glömt bort i morse. Så jag började va uppe och styra redan innan halv sex, haha. Det tog mycket lång tid innan jag insåg mitt misstag. Vid elva tiden gick jag iväg till Ånestad för att titta på tävlingarna. Det gick jättebra för både Elli, Amanda och Maria :) Även om de inte tyckte det. Tiden flög förvi ockå helt plötsligt var klockan över två och eftersom jag var uppe och åt frukost redan vid halv sex så var min mage ganska tom. Så i plötslig hunger styrde jag hemåt och lagade mat, quinoa med kidney och sojabönar och grönsaker, enkelt fixat. Hade tänkt att ta en sväng och fota lite nu såhär på eftermiddagen, det är jättefint väder. Men jag verkar ha förlagt kameran någonstanns. Jag får väl leta vidare..


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback