Photoshop

Som jag tidigare berättat så har inte mitt Photoshop, Indesign och Illustrater fungerat efter det att min dator krashade. Jag har försökt och försökt och försökt, men det går bara inte. Jag vet inte hur många gånger jag har tagit bort och laddat ner. Det står bara att det är något fel på licenceringen eller något och att jag ska prova att installera om, som om jag inte redan har gjort det. Efter att ha spenderat 4 timmar i sträck i lördags med detta problem + x antal timmar tidigare dagar, så gav jag upp. Jag laddade ner Photoshop Cs2 iställer. Inte lika bra som 3an, men det får duga. Bättre än inget. Så nu kan jag börja plocka lite igen, och mina och marias planer ska bli ännu mer verklighet ;D


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback