Plugg! :O

Idag överraskade jag mig själv och åkte ner till Biblioteket för att plugga matte. Alltså, jag vet inte vad som flög i mig. Men jag har så extremt tråkigt nu när jag inte får träna. Det kanske märks. Det går i alla fall hyfsat bra att cykla nu. Om jag tar det försiktigt brukar det gå bra. Gårdagens försök till promenad var inte alls lyckat. Jag staplade hem som en skjuten hjort. Idag gjorde jag ett nytt försök och det gick bättre! Visst gjorde det ont många gånger och det blev en hel del stopp för stretching, men det var framsteg och det är det viktigaste!

Imorgon ska jag ha stalljour. Vad konstigt det kommer kännas. Vara hela degen i stallet som jag inte har varit i sedan Corona dog. Det är nästan lite läskigt. Men samtidigt ska det bli kul. Det är ju massor av nytt folk som har kommit också, jag kommer känna mig som värsta outcast, haha. Jag undrar hur det ska gå att jobba med mitt knä "/ jag är ju inte på topp precis. Men jag får väl göra mitt bästa.

Här kommer även en bild från gårdagens falafel made by me ;) Dålig bild, men jaja..
image313
Och en liten svan ska väl också få vara med ;)
image312



Kommentarer
Postat av: Helena

Fina bilder! Hoppas att du har haft en bra dag! Natti, natti!

Postat av: Anna

va duktigt av dig!

2007-10-14 @ 08:37:08
Hemsida: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon! Hoppas att du får en skön söndag!

2007-10-14 @ 09:46:44
Postat av: jessi

låter jobbigt det där med att inte äta choklad, det som är så gott ibland, men dock inte alltför nyttigt så egentligen är det ju possitivt :) Fin svan förresten, dem är lite speciella :)

2007-10-14 @ 10:26:02
Hemsida: http://jessi91.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback