Softarkväll

Planerna igår blev återigen ändrade när Lise ringde och bad mig komma till Ewe. Så det gjorde jag. Jättefint hade de dukat upp med vin och brickor med ost, kex och vindruvor. Jättemysig, softarkväll. Trevligt var det :) Jag hade såklart med mig kameran, men tyvärr blev det bara extremt dåliga fyllebilder, haha. Men jag lägger nog upp några senare, men just nu är batterierna döda. Jag är ju van vid att gå och lägga mig jättetidigt, så det var svårt att hålla ögonen uppe efter ett tag, speciellt med x antal glas vin i kroppen. Så det blev tidig hemkomst, men sen åkte jag ju dit tidigt också. Sen hade jag jätteont i ryggen också (?)

Jag har fortfarande ont i ryggen. Vet inte var det kommer ifrån, men ont gör det. På ena sidan bara. Jag hade ju tänkt köra BP som vanligt på förmiddagen, men jag vet inte hur jag ska göra nu. Jag avvaktar lite så får jag se. Jag hade tänkt baka bröd också, ett nytt bröd, som tar ganska lång tid att göra, så det måste jag ju hinna med.

Vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback