Spinning/Abs

Spinning/Abs var faktiskt riktigt kul :) Jag gillar faktiskt de kortare spinningpassen mer för de är mer intensiva. 60 minuters passen är ju inte alls jobbigare än de korta, tråkigare i så fall. Det är jättelång uppvärmning och nedvarvning. Totaltiden med hög ansträgning är nog till och med kortare än de kortare passen. Körde lite i maskinerna innan också, dock endast triseps, men det är ju det jag måste träna mest nu ju. Triceps och mage behövs för stakningen som jag självklart tar på största allvar ;D

Usch, jag känner mig inte pigg på att gå till skolan imorgon. Jag vill bara sova. Sitta länge vid frukostbordet, dricka kaffe och läsa tidningen. Så vill jag springa, jag vill äta god mat som jag själv har lagat, jag vill cykla, fota och träna. Det vill jag göra. Jag vill inte gå till skolan ha Biologi som är tråkigast med den tråkigaste läraren i världen, äta den äckliga vegmaten i skolan, ha studiestuga där jag inte har någonting att göra och till sist ha matte som jag ändå inte går på utan sitter i köket och pluggar lite i min takt och har ångest för att jag inte har gjort kursprovet än. Men jag ska gå i alla fall. För jag är så bra och jag har varit var enda dag den här terminen utom en och det är så jävla bra!! :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback