Surfa Säkert

Då var föreläsningen avklarad. Det var så mycket lättare än jag hade trott. När man stod där framme flöt allt bara på. det blev kortare än vi hade förväntat oss. Men vi hade ju å andra sidan inte övat. Det tog 20 minuter istället för 30. Men vi lyckades rädda situationen genom att prata på lite till och ställa lite frågor de sista tio minutrarna. Skönt att det är över i alla fall.

Igår kväll fick jag helt plötsligt jätteont i ögat, som om jag hade fått en ögonfrans eller något i det. Så jag försökte ta ut det, men det fanns inget där. Det gjorde bara ondare och ondare. Tillslut fick jag gå och lägga mig. Imorse gjorde det fortfarande ont och det gör ont nu också. Jag ska gå iväg till vårdcentralen, jag ska bara få en tid först. Jag hoppas det hjälper, men jag är inte så säker. Jag har redan försökt att skölja med allt som finns. Hoppas det blir bra. 


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback