Träning

Efter skolan idag gick jag direkt till gymmet. Jag tänkte att jag kunde springa på löpbandet, för jag har ju stretchat jättemycket och löpbandet kan man ju ha helt platt. Men så fel jag hade. Att tro att allt skulel vara fixat bara sådär. Nej då, så var det ju inte. Efter 10 minuter på löpbandet gjorde det ont i knät och trots att jag ville fortsätta så var jag tvungen att sluta. Jag insåg att det faktiskt itne blir bättre för att jag sliter på det. Så jag satte mig på cykeln istället. Inte den vanliga cykeln, utan "stolcykeln" där man sitter i en "stol" och har benen framför sig. Av den fick jag faktiskt inte ont, men jag fick ju heller inte den effektiva konditionsträning jag ville ha. Man kommer ju inte upp så högt i puls tyvärr. Körde lite i maskinerna också, vilket jag aldrig gör annars. Jag hatar att vara på gymmet, jag gillar bara att gå på passen. Men nu kan jag ju inte göra det.. Körde lite crosstrainer också, det gick faktiskt ganska bra :) Jag är så trött på att vara skadad!! Jag vill bara bli bra nu! Jag saknar att springa, jag har inte sprungit på över en vecka nu, jag trot jag blir galen!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback