Tredje gången gillt

Då har jag fixat mina sulor för tredje gången. Men tredje gången gillt, som man brukar säga ;) Jag tror att det ska bli bra den här gången. Jag fick springa på löpbandet också, och så filmade de. Så jag hoppas verkligen att det ska bli bra den här gången. Men jag får ju tyvärr inte springa i dem än. Vet inte hur länge jag orkar hålla den regeln. Men jag ska ge promenaderna ett försök. Idag ska jag i alla fall ner på Spinning/Abs. Jag tänkte att jag kanske ska variera min träning lite. Det kanske blir för mycket Pump och AT-spinning annars.

Vi såg klart Dracula idag på engelskan. Jag måste säga att det var den konstigaste film man någonsin sett! 3 lektioner fick vi titta på den och inte en enda gång försod jag vad den handlade om. Jag förstår bara inte vad den går ut på. Vad är det som händer? Jag fattar ingenting.

image299

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman! va gullig du är! hoppas du får en mysig kväll! kram!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback