Ankfest

Idag har jag gjort följande
  • Tittat på tv
  • Tyckt synd om mig själv som är sjuk
  • Retouchat i Photoshop
  • Tyckt synd om mig själv
  • Lämnat tillbaka en film
  • Ritat i Photoshop
  • Tyckt synd om mig själv
  • Försökt ge mig ut på cykeln, vilket varande i ca 15 minuter, sedan orkade inte min kropp mer
  • Och tyckt lite mer synd om mig själv
Vilken rolig dag. Jag blir galen när jag inte kan träna. Men jag hoppas jag mår bättre imorgon. Men ändå inte, jag ska hålla tal imorgon i skolan och jag har inte ens bestämt vad jag ska prata om, hehe. Så jag kan ju hoppas att jag har tappat rösten eller så..

image229

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha det var ett roligt inlägg, men tråkigt att du är sjuk. Hoppas att du känner dig bättre imorgon!

Postat av: Karin

skisnyyggt kollage

2007-09-09 @ 21:35:54
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jenny

Guuud vilken fin blogg du har! :) Fy vad jobbigt att vara sjuk! Krya på dig!

2007-09-10 @ 08:26:57
Hemsida: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback